pátek 14. dubna 2017

Po více než dvou letech...

... jsem (si) opět ušila tašku... Mám radost...







Šila jsem z toho, co jsem měla doma. Krásnou látku na vnějšek jsem doplnila látkami recyklovanými – rozstříhala jsem staré rifle a šaty, které jsem sice milovala, ale už se začaly trhat... Zrecyklovala jsem i kapsu od riflí...



Střih: Bellet.

5 komentářů:

  1. Veru, ta je krásná!!! Úplně jsi mě navnadila :-) Přeji hezké Velikonoce a ať se taška dobře nosí. P.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Peťo! Už se těším, až si ji vezmu do práce :-) Také přeji krásné Velikonoce... V.

      Vymazat
  2. Jo, je moc pěkně sladěná a sympatický je i střih. Také modelka nemá chybu! M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju... Trochu jsem se zapotila při finálním sešívání vnějšku a vnitřku, ale stálo to za to :-) Krásné Velikonoce... V.

      Vymazat
  3. ... A to čekání stálo rozhodně za to. Je perfektní! :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu i za komentář... A přeji krásný den, Veronika

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...