pondělí 25. ledna 2016

Nová...

...forma na bábovku. Už jsem po ní nějakou dobu pokukovala... A jsem ráda, že jsem se odhodlala, protože je vážně skvělá - bez vymazání se opravdu dokonale vyklopila a má překrásný architektonický tvar. Mám osvědčený recept na bábovku, který dělám už dlouho, tentokrát jsem ale zkusila recept od kamarádky, protože mi u ní moc chutnala. A určitě ji zařazuji mezi své top recepty:

Tvarohová bábovka:
200 g másla, 250 g tvarohu, 250 g cukru moučka, 250 g polohrubé mouky, 1 prdopeč, 4 vejce

Ušlehala jsem změklé máslo, cukr a žloutky do pěny. Přidala jsem tvaroh a stále šlehala. Potom jsem přimíchala mouku rozmíchanou s práškem do pečiva, nakonec sníh z bílků a rozinky. Pekla jsem na horký vzduch na 180°C.





A když už jsem u toho pečení, tak ješte jeden rest - chtěla jsem Lucii ještě jednou poděkovat za dárek v podobě látkového sáčku na pečivo. Je úžasný... Musela jsem ho nafotit samozřejmě s vlastnoručně upečeným pečivem :-) A na to poslední dobou nemám moc čas ani sílu... Ale podařilo se...




6 komentářů:

  1. Babovka vypada moc pekne.
    Sacek jsem tehdy take ziskala, ale vlastni housticky nenapekla:-(.
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  2. Bábovka vypadá krásně, ten vzor je skvělý :-)
    A co se týče receptu, mám chuť něco upéct, tak se nejspíš zítra vrhnu na tuto bábovku, mamka je do středy v Praze kvůli práci, tak musím nahradit její místo na pár dní :-)
    Měj se moc hezky, T.

    OdpovědětVymazat
  3. To sú ,,objekty,, ! Hlavne tá bábovka !

    OdpovědětVymazat
  4. Hanka Nosková29. ledna 2016 11:40

    Krásná bábovka! Odkud je ta forma a je silikonová nebo plechová? Já jsem si nedávno kupovala v domácích potřebách krásnou formu na bábovku s růžema... nevím jak vložit fotku ale našla jsem ji na webu http://www.utc.cz/cs/forma-na-babovku-245x105cm--potisk-ruze/345208p/. Líbí se mi tak moc, že jí ani neschovávám nikam. Ale tvar má zase tradiční, chtěla bych ještě takový nějaký netypický jako máš ty :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :-) Je od Nordic Ware, je hliníková s teflonovým povrchem... Ta s růžema je taky moc pěkná :-) To je kousek na vystavení :-)

      Vymazat
  5. Páni, nádherná forma .... takovou jsem nikde neviděla .... Marki

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu i za komentář... A přeji krásný den, Veronika

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...