úterý 10. února 2015

Moje dortová kariéra...

...skončila dřív než začala. Když nepočítám nepečené dorty, medovník apod., tak jsem upekla asi jen jeden dort. Potahovaný marcipánem, pro Justýnku k prvním narozeninám. Vlastně spíš pro její gratulanty... Pak jsem dostala ke třicetinám dort od sestry a od té doby peče už jen ona... Když pro ni teď švagr chystal k narozeninám surprise party, tak aby nechyběl dort, pustila jsem se do něj tentokrát zase já: čokoládový dort s čokoládovým krémem opět od Dity P. Dort je chuťově luxusní - aby taky ne, když v krému je půl kila čokolády :-)



A aby bylo jasné, že nemá smysl pouštět se se sestrou do souboje ve zdobení, tak toto je ten dort, který jsem dostala já (mimochodem její asi třetí dort...).




5 komentářů:

  1. Wow!! Sestra je ohromně šikovná, ale já na potahovaný nejsem a 100% bych vybrala ten tvůj, úžasnej! L.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak souhlasím s komenářem nade mnou ... na 100% bych si vybrala ten tvůj 100% čokoládovej. Ty potahované nejím :( . Ale cením si šikovnosti sestry . Šárka

    OdpovědětVymazat
  3. Parádní dortík, nad zelenomodrofialovou kombinací by zajásala holka, já spíš s čokoládou.-)))

    OdpovědětVymazat
  4. Díky, holky. No, můj nejoblíbenější je taky čokoládovej a ještě miluju, když je doplněný čerstvým ovocem :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Čtu to v telefonu a obrázky se objevovaly postupně. U čokoládového dortu si říkám - hm, mňam. Jak se objevil ten od Vaší sestry, tak teda wow, to je umělecké dílo. Věřím, že každý máme svoje talenty. A u Vaší sestry je to myslím jasné. :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu i za komentář... A přeji krásný den, Veronika

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...