pátek 26. prosince 2014

Krásný den...

... a krásný druhý svátek Vánoční...


...poslední dny před Vánocema nabraly přípravy a návštěvy s rodinou i přátely rychlý spád, obě děti se v noci budí jak o život (nastřídačku samozřejmě), trochu nás potrápili i drobné zdravotní výkyvy... Takže jsem nestíhala ani adventní nové recepty (domluvili jsme se, že si zbytek uvaříme v klidu po svátcích :-), stále mám část lineckého neposlepovaného a těsto na kuličky je také pořád v misce, o blogu ani nemluvím...

Ale přestože to za daných okolností bylo trochu náročnější, užili jsme si krásný Vánoční čas. Na Štědrý den bylo u nás po několika letech sluníčko. Tradiční Vánoční procházku k jeskyni zvládly na výbornou i děti (trvá skoro čtyři hodiny), a pak jsme se všichni sešli u rodičů u Štědrovečerního stolu. S dětmi jsou Vánoce ještě krásnější...


Doma nám voní rozkvetlé hyacinty a já mám pocit, že bych měla jet do porodnice... Asi jsem měla doma hyacinty, když jsem před skoro už čtyřmi roky, v únoru, jela poprvé rodit. Asi jsem nějaký dostala ke jmeninám...
P.S.: Babi, čepička Ondráškovi sedí perfektně, ta barva mu moc sluší. A ty hračky, které jsi mu vyrobila, jsou fakt nádherné!



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...