pondělí 8. prosince 2014

Giveaway - autorský diář 2015

Aby to díky adventnímu kalendáři s receptama nevypadalo jako blog výhradně o vaření, tak teď zase trochu z tvorby...



Slibovaná giveaway - připravila jsem pro Vás autorský diář s vlastní grafickou úpravou, s 28 autorskými ilustracemi i vlastnoručně šitý :-)

Kalendář je měsíční, s českými jmeninami, českými státními svátky a vyznačenou změnou času (zimní, letní). Obsahuje též roční kalendář 2015 a 2016. Ilustrace doplňují vždy protilehlou stranu kalendáře a jsou určeny k zapisování poznámek popř. pro další doplňování kresbičkama. Druhá část diáře obsahuje volné listy a další ilustrace a má sloužit jako zápisník. Rozměry diáře jsou 21 x 10, 5 x 0, 8 cm.

Pokud byste tento diář chtěli získat, zanechte mi v komentáři k tomuto příspěvku odpověď, zda si diář většinou kupujete sami podle vlastních představ nebo spíše používáte reklamní diáře, diáře přiložené v časopisech nebo diář dostáváte jako dárek. Budu ráda, když budete odkaz na tuto giveaway sdílet buď na Vašem blogu nebo na facebooku, ale není to podmínkou. Nezapomeňte mi zanechat Váš kontakt. Odpovídat můžete do neděle 14. 12. 2014. V pondělí budu losovat. Krásný den...









19 komentářů:

  1. Veru, ten se ti povedl!
    Mně se obvykle sejde kalendářů nakonec několik. Obvykle nějakému krásnému neodolám, třeba ten od Paola Coelha. Pak se mi sejde několik reklamních (to pak nějaké rozdám) a někdy dostanu jako dárek, Nakonec nejpoužívanější bývá ten malý kabelkový.
    Kuba říká, že stačí mobil, ale to je podobné jako elekronické knihy, nedá se k nim ani čuchnout, když jsou nové, takže jsou některé smysly ochuzené :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ten diář je naprosto nádherný. Já jsem vždycky dostala od někoho z rodiny nějaký reklamní a to mě tedy neuspokojovalo, ale bylo mi líto je odmítnout. Poslední roky, co mám smartphone, používám ten elektronický, ale pro mé účely (jsem fotografka) mi nestačí. Na tu ilustrovanou stránku by mi sice bylo líto psát, ale naprosto by se mi hodila k zapisování poznámek a nápadů k focení, ke kresbičkám apod. Je skvělý. Ráda se o vás zmíním na blogu i FB. Lucka (lucie.bastova@gmail.com)

    OdpovědětVymazat
  3. Veru, moc pěkný diář! Já si vždycky kupuju nějaký malý do kabelky, ale letos jsem to nějak nezvládla. Takže lednové výprodeje nebo spíš doprodeje to jistí. Držím palce a jen tak dál...je super, když je někdo tak šikovný a dopřeje krásné pokoukání nám ostatním smrtelníkům ;-)
    Janča Kaplanová

    OdpovědětVymazat
  4. Tvůj diář je nádherný;) Moc se ti povedl! Já jsem většinou používala nějaký reklamní nebo z časopisu. Letos jsem si koupila u Albi..elektronický jsem taky zkoušela, ale po pár dnech jsem to vzdala...papír je prostě papír;)

    OdpovědětVymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  6. ja a muj diar jsme netozlucitelna dvojice,mam tam vsechno,od info detskych nemocech,krouzcich,vyletu,seznamu darku,zajimavych adres a blogu a obchodu,je plny milych vzkazu od deti a jejich maluvek,kdyz se mnou musi na pracovni schuzku a nudi se.diar beru do ruky nekolikrat za den,nikdy nesmi chybet v zadne me kabelce....a elektronicky si nikdy neporidim,miluju susteni papiru a moje,nekdy chaoticke,poznamky.Lenka lefu@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Veroniko,
    moc děkuji za komentář díky kterému jsem objevila Váš blog a na něm právě probíhající giveaway. :-)
    Ráda se jí zúčastním !
    Diář si většinou kupuji spolu s časopisem.
    Krásný adventní čas!

    OdpovědětVymazat
  8. ja si o diar rikam k vanocum a nechavam se prekvapit, jaky to bude letos. vetsinou bych si sama vybrala malinko jiny, ale pak si na nej zvyknu a jsem za to rada :)
    dekuju za soutez!
    ma.cet@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Veru, diář je moc pěkný. Já si ho kupuji vždy na poslední chvíli. Letos opět ještě žádný nemám.
    Tvůj blog se mi velmi líbí, jen s těmi komentíky vždy nějak váznu.
    Pokud by to nevadilo, tak bych i já zkusila štěstí. janela.d@seznam.cz
    přeji krásný adventní čas. Jana

    OdpovědětVymazat
  10. Zkouším se do této giveaway zapojit, protože kdyby to čirou náhodou vyšlo, měla bych poprvé fakt krásný diář. A jak to dělám do teď? Chodí mi diář z Nivea klubu, takže je to spíš takový reklamní kousek....
    miuka12@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Verčo, diář je nádherný....já a diáře...jednou jsem dostala pod stromeček moc pěkný diářek, jinak ale mívám ty reklamní, které bývají u časopisů...a některé roky i žádný a to pak spoléhám jen na mobil, ale je pravda, že to není ono, taková ta klasika, papír, pero a listování žádný mobil nenahradí.....

    OdpovědětVymazat
  12. Veri, tak to je fakt nádhera! Já používala diář naposled v práci, od té doby ne. Taky jsem zkoušela přes telefon, ale to mi prostě nejde. Píšu všechno do kalendáře doma, ale ten sebou nenosím....že? ;) Takže si všechno píšu na papírky, které pak zapomínám doma :oD
    Krásnou adventní neděli přeji.
    Zuzka Nest.

    OdpovědětVymazat
  13. Veroniko, hezký diář. A mé diáře? Kupuji je sama, koukám, přendavám, listuji, vybírám...
    Přeji krásný zbytek neděle. vi.jana.vi@gmail.com
    Jana

    OdpovědětVymazat
  14. No, tak to vypadá, že se ten můj komentář vážně nepřidal. Tak znovu :) moc se ti povedl, je vidět, že tě to baví a děláš to s láskou, jinak by to takhle krásně vypadat nemohlo :) .. Já preferuju klasický papírový diář, ten nikdy neselže narozdíl od techniky. Většinou ho dostanu dárek - kupovaný z nějakého knihkupectví. Ale už dlouho "koketuju" s diářem od filofaxu - je to (pro mě) investice, můžeš si ho sestavit jak chceš a není omezený, jen vždy vyměníš listy a máš diář na další rok. Ale ještě jsem se k němu nedokopala, tak snad někdy v budoucnu :) plus jsem se minulý rok zamilovala do diáře od Moleskine, který byl v motivu Malého prince, ale nakonec jsem taky odolala.
    Měj se hezky, T. :)

    OdpovědětVymazat
  15. Diář vypadá úžasně...já mívám většinou diáře reklamní...nepamatuji si,že bych někdy nějaký dostala darkem...sice už je na soutěž pozdě,ale kdyby náhodou...lencaklimova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Jsem diařový maniak...nikdy mi nestačí jen jeden.....a tenhle by se mi hodně líbil:))) tak se hlásím, Eva
    e.bysova@banktech.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Omlouvám se, nějak jsem přehlédla datum:))) Eva

    OdpovědětVymazat
  18. Krásnej diář ! :-) U mne letos vyhrál tento http://www.pg.cz/cs/produkt/843-alfons-mucha-poetry-journal-notes-9x13-cm-linkovany . Mám moc ráda Alfonse Muchu .... :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu i za komentář... A přeji krásný den, Veronika

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...