neděle 16. listopadu 2014

Rychlý tvarohový dezert...



Recept na takový jakoby domací pribiňák mi poradila kamarádka. A tak, když dnes přišla chuť, ještě jsem to vylepšila o horké maliny a kakao (určitě by byla výborná i rozpuštěná čokoláda, ale tu na vaření jsem snědla, když mě honila mlsná a nic jiného doma nebylo).

Našlehala jsem šlehačku, přidala vanilkový cukr, zakysanou smetanu a tvaroh z vaničky, vše rozšlehala. Polila jsem to horkými malinami, ale hodí se jakékoliv ovoce. To máme moc rádi. Povařit podle chuti jakékoliv čerstvé ovoce nebo zužitkovat zásoby z mrazáku, přidat trochu cukru a rázem je  z obyčejného pudingu nebo buchty (když se to pěkně přelije, popř dozdobí třeba zakysanou smetanou a meduňkou) dezert. To ovoce jsem "odkoukala" od mamky a velmi se to u nás ujalo.

Prostírání jsme vyráběly s Justýnkou. Více zde.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...