středa 15. října 2014

Speciální kutilský adventní kalendář...

Včera jsem od Michala dostala letošní "adventní" kalendář. A není to obyčejný adventní kalendář. Je speciální, je kutilský a je trochu netradičně časově pojat. V krásné vlastnoručně vyrobené krabičce byl první list a na něm první dodělávka do domácnosti :-) Smontování police v podkroví. To znamená, že pokud vše půjde dobře a každé cca tři dny se "něco" dodělá, tak na Vánoce budeme mít dotažené dodělávky a detaily, které se vlečou měsíce, někdy i roky :-) 





Jeden rok jsem dostala kalendář, kde bylo 24 malých dárečků. Třeba propiska, tácek pod hrníček, ořezávátko apod. Jiný rok jsem dostala 24 obálek, v každé byl nějaký zajímavý článek z Respektu. Já se mám :-) Tak mě už napadlo, že letos udělám na revanš taky originální adventní kalendář, ale o tom až někdy příště, nejřív ho musím vyrobit :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...