úterý 30. září 2014

Cibuloviny na terase




Mám moc ráda vůni frézií, několikrát jsem se naprosto neúspěšně pokusila zasadit si je na zahradě. Mým velkým rádcem a vzorem v pěstování je moje mamka, která má nádhernou zahradu. Podle ní jsem letos dala fréziím poslední šanci a zkusila zasadit pět cibulek do samozavlažovacího květináče, který jsem umístila na jižně orientovanou terasu. Vyrostly tři rostlinky a dvě květly, to za tu nádhernou vůni stálo, příští rok jich zasadím víc... I montbrécie jsem zasadila stejně, zrovna začínají kvést a daří se jim mnohem lépe než v záhoně. Také kaly jsem podle mamčina vzoru přestěhovala do květináče, a také jim se daří lépe - tento květ je toho důkazem :-) A to jsem je z garáže kvůli porodu stěhovala až v červnu :-)


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...